Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av obviously - 3 augusti 2014 19:44

Hej!

Idag när jag loggade in på bloggplatsen så såg jag att jag fått en kommentar! Tack så mycket Lina för de fina orden och jag hoppas att du vill fortsätta att läsa min blogg i framtiden!

Idag så har jag tänkt och grubblat över en sak... Ibland så frågar olika människor i min omgivning mig "hur är det egentligen att vara tjej i detta sammanhang?". Det är en fråga som stör mig lite eftersom att jag inte kan svara på den, jag har bara varit tjej så hur ska jag då kunna veta hur det är att vara kille om jag inte har varit det någon gång i hela mitt liv? Vad tycker ni angående denna fråga och hur brukar ni svara om ni ställs framför detta dilemma?

Nog om det, idag har jag färgat håret rosa! Rosa är den bästa färgen jag vet och det är ganska intressant att se på folks blickar mot mig när jag går någonstans. Egentligen så kan jag förstå, jag har rosa hår, det är ovanligt och människor stirrar. That´s it men det är ganska intressant ändå kan jag tycka. Hoppas att ni har haft en riktigt bra dag och att ni vill fortsätta att läsa min lilla blogg! Nu ska jag fixa lite med min layout på bloggen innan vi får gäster!

Läs och njut!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards