Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av obviously - 1 augusti 2014 20:39

Hej!

Du är (obviously xD) välkommen till min lilla blogg! Här kommer det att skrivas om allting som är obvious! Nu kanske ni undrar om varför jag skriver obviously så mycket i mitt lilla inlägg... Det undrar jag också... Världen är full av frågor men det finns inte tillräckligt många svar helt enkelt!

Så, nu så ska jag berätta lite om mig själv. I grunden så är jag en helt vanlig person, jag duschar, byter kläder, äter, andas... Jag gör helt enkelt allting som en genomsnittlig svensk gör, fast därutöver är jag förstås helt unik! Jag rider, spelar innebandy, tävlar i kaninhoppning, spelar piano och pluggar på fritiden. Mitt största intresse i livet är nog egentligen livet för, vad var det som gjorde att just jag blev till jag? Den frågar har jag ställt mig själv åtskilliga gånger, men jag har aldrig kommit fram till något ordentligt svar helt enkelt... Ibland så frågar folk vad jag skulle vilja göra i mitt liv om jag skulle få göra om det. Der tycker jag är lite konstigt för man får helt enkelt inte leva om sitt liv hur mycket man än önskar att man får det!

Hoppas att ni vill följa min lilla blogg! Läs och njut!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards