Direktlänk till inlägg 18 augusti 2014

Hejsan.

Av obviously - 18 augusti 2014 20:44

Hej.

Jag har inte uppdaterat alls på ett tag för att jag inte kännt att jag orkat, ibland så behöver man bara en paus i allting helt enkelt.

Jag har faktikst tänkt på en (obviously) sak, tänk om vi är i ett datorspel. Om det är någon som styr våra kroppar, vet vad vi tänker och bestämmer allting om vårt liv. Det är ett dilemma som jag tänker på väldigt ofta, det är faktiskt inte omöjligt. Egentligen så tror jag inte på det, men det finns faktsikt någonting som gör att jag tänker på det hela tiden. Egentligen så är det ganska läskigt, någon kanske läser min tankar, någon kanske bestämmer vad jag ska göra eller vad jag ska ha på mig.


Nu så blir det kanske inte så jättebra uppdatering, jag har börjat skolan igen och jag måste plugga väldigt hårt.

Läs och njut!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av obviously - 9 augusti 2014 19:22

Hej! Som ni kanske märkt så har jag inte uppdaterat sådar jättemycket de senaste dagarna pga att jag har varit på ett hotell... Hotellet var jättetrevligt och fint, jag njöt verkligen av dessa två nätter! Om ni vill åka på någon weekend, gå på spa ...

Av obviously - 6 augusti 2014 21:10

Hej! Imorgon så händer det grejer! Jag ska åka till ett spa och jag kommer kanske inte att kunna ta med mig datorn så vi får se vad som händer med uppdateringen här men jag ska försöka att uppdatera så mycket som möjligt med hjälp av mobiltelefonen...

Av obviously - 5 augusti 2014 22:02

Hej! Just nu så är jag på mitt landställe och jag har (obviously) väldigt dåligt internet så ni får nöja er med ett inlägg om dagen ungefär! Idag så skulle jag gå ut och fota men gissa vad, det började spöregna. Sedan så regnade det hela dagen så j...

Av obviously - 4 augusti 2014 17:51

Hej! Idag så har det inte varit så varmt faktiskt, det har blåst väldigt mycket så det har varit riktigt skönt faktiskt! Jag önskar att det kunde vara så här varmt varje dag! Fast då skulle jag nog tröttna lite all värme... Är någon av mina läsar...

Av obviously - 3 augusti 2014 19:44

Hej! Idag när jag loggade in på bloggplatsen så såg jag att jag fått en kommentar! Tack så mycket Lina för de fina orden och jag hoppas att du vill fortsätta att läsa min blogg i framtiden! Idag så har jag tänkt och grubblat över en sak... Ibland...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards